Rozwiązania dla branży HR przedstawione w formie telewizji śniadaniowej

18.11.21
clock 4 min.
Rozwiązania dla branży HR przedstawione w formie telewizji śniadaniowej

Już w najbliższy czwartek 25 listopada w godzinach 9.00–12.00 odbędzie się event skierowany do osób związanych z branżą HR – OLX Know How 2022. Jest to już druga edycja spotkania w tej formule. W ubiegłym roku wydarzenie zrealizowano w formie telewizji śniadaniowej transmitowanej online, które przyciągnęło 900 uczestników.

Do współpracy zaproszono kilku znamienitych gości związanych ze światem nauki, sztuki i sportu. Wśród nich m.in.: Mariusz Szczygieł, Sylwia Gruchała, Naval. Podczas wydarzenia zostanie również zaprezentowany najnowszy raport „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022”. Wybitni eksperci branżowi (m.in. Zyta Machnicka, Dorota Hermann-Marciniak, Tomasz Miłosz) podzielą się swoją wiedzą i opowiedzą podczas wydarzenia m.in. o procesach rekrutacyjnych, sytuacji na rynku pracy czy dobrostanie psychicznym pracowników. Program poprowadzą Beata Sadowska i Andrzej Sołtysik.

Ubiegłoroczne wydarzenie OLX Know How 2021 otrzymało m.in. nagrodę za najlepszą konferencję online na świecie w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards. Z kolei poprzedni raport „Prognozy przyszłości – OLX Praca. Know How 2021”, zaprezentowany podczas ubiegłorocznej edycji, był przez kilka miesięcy szeroko komentowany m.in. w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych oraz HR-owych.

Uczestnicy ocenili wydaerzenie OLX Know How 2021 na 4,7 pkt w 5-punktowej skali. Zdecydowana większość poleciłaby event znajomym. Udział w kolejnej edycji OLX Know How zadeklarowało wówczas 97,7% ankietowanych! Średni czas obecności wyniósł ok. 1,3 h. To świetny wynik dla takiego typu formatu – ocenia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX.

Nowe spojrzenie na rynek pracy

W ubiegłym roku aż 77% badanych uważało, że po pandemii będzie można liczyć na rozwój pracy zdalnej i zwiększenie elastyczności związanej z miejscem i godzinami pracy. Czy nadal panuje takie przekonanie? Z perspektywy czasu zarówno pracodawcy, jak i pracownicy dostrzegają wady wynikające z izolacji i pracy w domu. Również kompetencje najbardziej cenione przez pracodawców ulegają zmianie. Rok temu były to umiejętność współpracy i zarządzania czasem pracy oraz odporność na stres. Obecnie pracodawcy mają nieco inne oczekiwania.

W tegorocznym raporcie „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022” eksperci dzielą się dobrymi praktykami i rozwiązaniami dotyczącymi m.in. procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną. Analizowane jest także nowe zjawisko na rynku jak gig economy. Badania, których wyniki zostały przytoczone w opracowaniu, zrealizowano z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia na grupie 600 pracodawców i 1000 pracowników.

Trzy kategorie, trzy nagrody – najlepsze kampanie rekrutacyjne

Innowacyjność, Kreatywność, Efektywność – w tych kategoriach można było zgłaszać kampanie rekrutacyjne do corocznego konkursu „Liderzy Rekrutacji”. Najlepsze kampanie poznamy podczas listopadowego wydarzenia OLX. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu jest Paweł Świderski – dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znaleźli się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.

Obecność w jury konkursu „Liderzy Rekrutacji” to dla mnie zawsze ogromna dawka inspiracji. Kreatywność pracodawców naprawdę zaskakuje. Z roku na rok zwiększa się też liczba firm, które do prowadzonych projektów rekrutacyjnych podchodzą analitycznie i stale pracują na miernikach. To bardzo cieszy, bo rekrutacja bardzo potrzebuje pracy z danymi i monitoringu efektywności – wyjaśnia Maja Gojtowska, ekspertka z obszaru HR i employer brandingu.

Zwycięzcy ubiegłorocznej edycji konkursu:

Na tegoroczne wydarzenie OLX Know How 2022 można się zapisać do 24 listopada 2021 r. na stronie: https://olxknowhow.pl/rejestracja/.

Patronem medialnym jest radio TOK FM.