Byłeś w pracy, czy cię nie było? O rejestratorach obecności w dobie home office
Czasy papierowych list obecności prawie odeszły do lamusa. Coraz więcej firm decyduje się na rejestratory obecności. Sytuacja stała się bardziej ...
Osoba na stanowisku Kierownik ds. obsługi klienta zarabia średnio 9 140 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 930 zł brutto a 12 340 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 930 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 12 340 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Kierownik ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Wielkopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Podlaskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 973 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 930 zł
9 140 zł
12 340 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku