Lista obecności w pracy – czy jest obowiązkowa?
Zatrudniane pracowników przez przedsiębiorstwo wiąże się z obowiązkiem przestrzegania szeregu przepisów i dostosowania do wymogów formalnych. Oprócz prowadzenia ewidencji godzin ...
Osoba na stanowisku Kierownik ds. obsługi klienta zarabia średnio 9 140 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 930 zł brutto a 12 340 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 930 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 12 340 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Kierownik ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Wielkopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Podlaskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 973 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 930 zł
9 140 zł
12 340 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku