Kompetencji nigdy dość – o wpływie Lifelong Learning na możliwości na rynku pracy [webinar]

05.04.24
clock 3 min.
Łukasz Borowicz Łukasz Borowicz

Według danych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, w Polsce do 2030 roku będzie brakowało aż 4 milionów pracowników. Szacuje się także, że ponad połowa obecnych pracowników do wykonywania swojej pracy będzie potrzebowała nowych umiejętności. Czy warto więc uczyć się przez całe życie? Katarzyna Haczewska podczas webinaru udowadnia, że koncepcja lifelong learning powinna być oczywistością. 

W tym artykule:
  1. Wprowadzenie – o webinarze
  2. Tematy omówione podczas webinaru
  3. Zobacz webinar
  4. Prezentacja do pobrania
  5. O prowadzącej – Katarzyna Haczewska

Wprowadzenie – o webinarze

„Człowiek uczy się przez całe życie” to powiedzenie, w którym jest znacznie więcej niż ziarnko prawdy. Edukacja formalna i nieformalna przeplatają się, pozwalając każdemu zdobyć indywidualny pakiet wiedzy i umiejętności. Jakie korzyści płyną z lifelong learning? Czy to, czego dowiadujesz się na co dzień i czego uczysz się w pracy, może przydać Ci się tak, że gdy wybierzesz zupełnie inną ścieżkę kariery?

Tematy omówione podczas webinaru

Podczas webinaru dowiesz się, czym jest koncepcja lifelong learning i jakie korzyści płyną z uczenia się przez całe życie. Odkryjesz, jak ciągłe poszerzanie kompetencji wpływa na możliwości na rynku pracy i jak wybierać kierunki rozwoju, a także zyskasz spory pakiet wiedzy i motywacji, by odważnie ruszyć z miejsca po nowe.

Webinar w skrócie – zobacz, jak zapamiętała go Gosia Tchorzewska / GoTek Rysuje – Graphic Recorderka, która także odkryła, że warto przekuwać pasję w pracę, wykorzystując zdobyte wcześniej doświadczenie.

Zobacz webinar

Prezentacja do pobrania

Kompetencji nigdy dośćpdf

Kompetencji nigdy dość.pdf

O prowadzącej – Katarzyna Haczewska

Badaczka rynku, strateżka, facylitatorka, coachka i mentorka, a także trenerka personalna i międzynarodowa instruktorka BODYART®. Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych agencjach badawczych (Kantar, IQS) i w konsultingu (Deloitte), a następnie tworząc i prowadząc własną firmę. Od 20 lat wspiera budowanie silnych marek produktowych i osobistych, przekuwając wnioski z analizy świata w skuteczne rozwiązania.