Maja Gojtowska zauważyła, że istotnym elementem każdego procesu rekrutacji jest analizowanie poprzez regularne, ciągłe patrzenie na liczby i skrupulatne wyciąganie wniosków. Pomaga to w realnej ocenie całego procesu rekrutacji i pozwala dowiedzieć się, w jaki sposób analiza przekłada się na efekt końcowy.
Dobry przykład to sama strona internetowa, na której prowadzona jest rekrutacja – mierzymy, ile osób otwiera ogłoszenie, klika przycisk „Aplikuj”, jaka część z nich przechodzi przez cały etap i ostatecznie wysyła aplikację. Na podstawie takich danych można wywnioskować, jak wyglądają rekrutacja online w firmie i podróż kandydata po stronie internetowej.
Jeśli chcesz poznać ciekawe tajniki procesu rekrutacji, oparte na interesujących przykładach firm i dowiedzieć się, po jakie rozwiązania sięgać, zapoznaj się z poniższym nagraniem z webinaru.
Sprawdź także inne nagrania z webinarów autorstwa Mai Gojtowskiej: