Maja Gojtowska zauważyła, że współczesny rekruter ma dziś całkiem sporo możliwości, które pozwalają mu zwrócić uwagę przyszłego pracownika. Paradoksalnie wcale nie muszą to być spektakularne zabiegi. Nadal ważna jest kultura feedbacku na każdym z etapów rekrutacji, rzetelne informowanie kandydatów o jej poszczególnych etapach czy formułowanie komunikacji w taki sposób, by była zrozumiała i przejrzysta. Według Mai Gojtowskiej angielskie słowo SUCCES to akronim, na który składają się ważne dla skutecznej i odpowiedzialnej rekrutacji kwestie:
- S jak simple (prosty),
- U jak unexpected (niespodziewany),
- C jak concreto (konkretny),
- C jak credential (wiarygodny),
- E jak emotions (emocje),
- S jak story (historia).
Chcesz wiedzieć, co dokładnie kryje się pod tymi hasłami? Zapis webinaru z Mają Gojtowską poniżej.
Sprawdź także inne nagrania z webinarów autorstwa Mai Gojtowskiej:
- Marka osobista HR-owca w sieci. 10 najczęściej popełnianych błędów
- Jak dbać o doświadczenia kandydatów w czasach #zostańwdomu?
- Zdalny onboarding. Wszystko, o czym musisz pamiętać