Czy warto inwestować w budowę marki pracodawcy w kryzysie? Nagranie z webinaru z Mają Gojtowską

05.11.20
clock 1 min.

Część pracodawców zastanawia się, czy warto postawić na rozwiązania z zakresu employer brandingu podczas pandemii koronawirusa. Maja Gojtowska w swoim najnowszym webinarze podkreśla, że EB ma bardzo ważne znaczenie podczas każdego kryzysu, a jego strategia w takich sytuacjach powinna być przygotowywana przez firmy.

Employer branding jest strategią biznesową opartą na działaniach zewnętrznych i wewnętrznych. Z jednej strony ma pomagać w pozyskiwaniu do firmy największych talentów na rynku pracy, z drugiej utrzymywać pracowników w organizacji.

Obie te formy są niezwykle istotne – nie wystarczą tylko działania skierowane na zewnątrz. Jeśli chcesz poznać tajniki związane z wizerunkiem pracodawcy podczas kryzysu, oparte na interesujących przykładach firm i dowiedzieć się, po jakie rozwiązania sięgać, zapoznaj się z poniższym nagraniem z webinaru.

Sprawdź także inne nagrania z webinarów Mai Gojtowskiej: