Czy pracujesz w dojrzałej firmie? [Webinar]

17.02.23
clock 2 min.
Kinga Makowska Kinga Makowska
Łukasz Borowicz Łukasz Borowicz
Czy pracujesz w dojrzałej firmie? [Webinar]

Czym jest dojrzałość organizacyjna i jak jej poziom wpływa na rzeczywistość HR-owca? Co sprawia, że w niektórych firmach innowacje HR wdrażane są bez problemów, a w innych każda najmniejsza zmiana procesowa jest ogromnym wyzwaniem? Kinga Makowska podczas webinaru opowiedziała o tym, jak zmierzyć poziom dojrzałości organizacji i jak się w niej rozwijać lub… przetrwać.

W tym artykule:
  1. Wprowadzenie - o webinarze
  2. Czy pracujesz w dojrzałej firmie? Poradnik przetrwania i rozwoju HR
  3. Policz z nami HR

Wprowadzenie - o webinarze

Dojrzałość organizacyjna wg Josha Bersina może być utrzymana na jednym z czterech poziomów, a od stopnia jej zaawansowania uzależnione jest to, jak działa dane przedsiębiorstwo w sferze HR. Dojrzałość organizacyjna może być zróżnicowana w różnych obszarach HR: od analityki, przez struktury zespołowe, aż po strategie obszarowe.

Precyzyjna diagnoza poziomu kultury organizacyjnej w firmie pozwala podejmować odpowiednie działania, dopasowane do specyfiki danego miejsca.

Czy pracujesz w dojrzałej firmie? Poradnik przetrwania i rozwoju HR

Zastanawiasz się, czy pracujesz w dojrzałej firmie? A może wiesz, że poziom dojrzałości organizacji nie jest zadowalający i chcesz dowiedzieć się, co możesz z tym zrobić? Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru.

Prezentacja wykorzystana podczas webinaru do pobrania tutaj >>>

Czy pracujesz w dojrzałej firmie? Już teraz zobacz poradnik przetrwania i rozwoju HR.

Policz z nami HR

W pracy nad dojrzałością organizacyjną dużą rolę odgrywa efektywne wykorzystanie danych. Do 24.02 trwa Badanie Analityki HR. To inicjatywa, która pozwala organizacjom porównać swoje wskaźniki i inicjatywy HR z rynkiem.

OLX Praca jest partnerem strategicznym Badania. Uczestnicy otrzymują darmowy raport w rozszerzonej wersji, a do tego mają możliwość wygrania atrakcyjnych nagród.

Weź udział w Badaniu Analityki HR już teraz >>>