Spora dawka wiedzy o rynku pracy! OLX Praca zaprasza na HR-ową telewizję śniadaniową

26.11.20
clock 2 min.

Przed branżą HR jedno z najważniejszych wydarzeń tej jesieni. Już 3 grudnia OLX Praca zaprasza na wyjątkowo niekonwencjonalne spotkanie dla wszystkich specjalistów. Jego uczestnicy wezmą udział m.in. w: ogłoszeniu wyników konkursu „Liderzy Rekrutacji”, premierze obszernego raportu dotyczącego kondycji branży podczas pandemii oraz w wielu merytorycznych dyskusjach

Z myślą o nowych uwarunkowaniach powstała innowacyjna formuła wydarzenia skierowanego do branży HR: „OLX Know How 2021”. Spotkanie przyjmie formę telewizji śniadaniowej transmitowanej online. Organizatorzy zapowiadają m.in. prognozę pogody rynku pracy, najświeższe wiadomości HR-owe, przegląd prasy, a nawet… część kulinarną.

Do współpracy zaproszono znanych ekspertów, którzy będą dzielić się z widzami swoimi spostrzeżeniami oraz przewidywanymi kierunkami rozwoju branży. Będą to m.in.: Zuzanna Skalska, Maja Gojtowska czy Karolina Latus. Wszystko po to, by móc przekazać solidną dawkę wiedzy w nieco mniej tradycyjny sposób. O swoich doświadczeniach opowiedzą także goście specjalni: Kayah, Monika Pyrek czy Iza Wojnowska. A to zdecydowanie nie koniec znanych nazwisk i niespodzianek…

Ważną częścią „OLX Know How 2021” będzie premiera obszernego raportu „Prognozy przyszłości”, który stanie się wskazówką i merytorycznym punktem odniesienia dla pracodawców, menedżerów, pracowników oraz całej branży HR.

Razem z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia oraz studiem strategiczno-projektowym FutureS Thinking Group, które tworzą Greenhat Innovation oraz instytucja Zuzanny Skalskiej – 360Inspiration, opracowano publikację „Prognozy przyszłości – OLX Praca. Know How 2021”.

To dokładna analiza dotychczasowych trendów na rynku pracy, badań wśród pracodawców, wpływu pandemii na rynek pracy oraz scenariusze przyszłości – opis alternatywnych wizji tego, co może nas czekać.

Podczas „OLX Know How 2021” ogłoszone zostaną także wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji”, którego celem było docenienie najbardziej kreatywnych, innowacyjnych oraz efektywnych akcji rekrutacyjnych w kraju. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w trzech kategoriach:

  • Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne.
  • Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji.
  • Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie.

Otwarte, branżowe wydarzenie online „OLX Know How 2021” rozpocznie się 3 grudnia o 9:00.
Zapisy można realizować przez formularz dostępny na stronie: https://knowhow2021.pl/.