Praktyki z rynku | Elastyczny grafik – to jeden z filarów People Promise w McDonald’s Polska.

08.06.24
clock 5 min.
McDonalds
Praktyki z rynku | Elastyczny grafik – to jeden z filarów People Promise w McDonald’s Polska.

W McDonald’s Polska najważniejsi są ludzie. Tworzymy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla każdego. Do tego dbamy o atmosferę i to niewątpliwie wyróżnia nas wśród innych pracodawców. Nie bez powodu mówimy, że w McDonald’s łączy nas coś więcej niż praca!

Do tego doskonale wiemy, jak ważny jest elastyczny grafik, który można dopasować do swoich preferencji. McDonald’s to firma chętnie wybierana przez rodziców – zarówno tych, którzy wracają na rynek pracy po dłuższej przerwie jak i  takich, którzy nie mogą sobie pozwolić na pracę w sztywnych godzinach.

W tym artykule:
  1. Dlaczego dbamy o rodziny?
  2. Stabilna praca i elastyczny grafik
  3. Przyjaźń od kuchni

Dlaczego dbamy o rodziny?

Różnorodność jest naszą siłą.  Tworzymy inkluzywne miejsce pracy dla każdego – bez względu na płeć, wiek, orientację seksualną, narodowość, wyznanie czy pełnioną rolę życiową. Wśród korzyści dla rodziców w McDonald’s Polska, na pewno warto wymienić stabilność zatrudnienia, elastyczny grafik czy ułatwiony start w pracy.

Stabilna praca i elastyczny grafik

Elastyczny grafik pracy – w McDonald’s wiemy, jak ważna dla rodziców jest możliwość dopasowania godzin pracy np. do planu lekcji czy innych zajęć dziecka. Dlatego u nas każdy indywidualnie może uzgodnić swoje godziny pracy, by móc pogodzić pracę z wychowaniem swojej pociechy.

Stabilność zatrudnienia –w McDonald’s każdy pracownik ma umowę o pracę. Takie poczucie bezpieczeństwa jest niezwykle ważne, szczególnie jeśli mamy dzieci.

Ułatwiony start w pracy – rodzicielstwu czasem towarzyszy powrót do pracy po dłuższej przerwie. Wiąże się to zazwyczaj ze stresem i obawą o to, czy dana osoba da radę. W McDonald’s uczymy wszystkiego od podstaw, więc powrót na rynek pracy przebiega u nas gładko. 

Przyjaźń od kuchni

„Przyjaźń od kuchni” to kampania employer brandingowa, z którą wystartowaliśmy w kwietniu tego roku. Jej celem było zaprezentowanie McDonald’s jako miejsca, w którym można poznać prawdziwych przyjaciół. Zależało nam na tym, by pokazać, że przyjaźń w pracy jest możliwa oraz, że to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji. 

To właśnie w pracy spędzamy sporą część swojego życia, a znajomości, które tu tworzymy zostają z nami na dłużej. 

Temu wszystkiemu sprzyja wyjątkowa atmosfera pracy oraz bezpieczne i otwarte środowisko pracy, które tworzymy. Działania kierowaliśmy szeroko do osób poszukujących pracy w McDonald’s.

Naszej kampanii zewnętrznej prowadzonej m.in. w telewizji, kinie, na platformach VOD, w digitalu i social mediach towarzyszyły działania wewnętrzne skierowane do ponad 33 000 naszych pracowników.

„McDonald’s Polska to obecnie ponad 33 000 pracowników zatrudnionych w ponad 550 restauracjach w całej Polsce. W naszej działalności niezwykle ważna jest różnorodność, dlatego naturalne jest to, że chętnie zatrudniamy rodziców. Oferujemy im stabilne miejsce zatrudnienia, w oparciu o umowę o pracę, elastyczny grafik pracy, a także przyjacielską atmosferę, pełną wsparcia. Nasi pracownicy zawsze mogą liczyć na wsparcie i zrozumienie, zarówno ze strony przełożonych, jak i koleżanek oraz kolegów”

 

Patrycja Pazio, Employer Reputation & Engagement Consultant