Zwycięzcami ostatniej edycji konkursu zostali:
- Efektywność: Biedronka to My. Codziennie – kampania rekrutacyjna 2021, Uszka & DM Czarna Owca, klient: Biedronka
- Kreatywność: Zrób kolejny krok w karierze w nowych kubotach! CSHARK sp. z o. o.
- Innowacyjność: Kochasz HR? Sprawdź, czy to miejsce jest dla Ciebie.
W ramach audycji „Dobra Praca” wspólnie z OLX realizowany jest 8 sezon podcastów na antenie TOK FM.
Poniżej rozmowy ze zwycięzcami poszczególnych kategorii:
- Efektywność – Posłuchaj podcastu: Rekrutacja z pomysłem. Nie trzeba nawet wymagać CV
- Kreatywność – Posłuchaj podcastu: Jak znaleźć programistę? A może skusić go… klapkami?
- Innowacyjność – Posłuchaj podcastu: Ankieta zamiast CV. „Chodziło o coś, co zauroczy”. Ta rekrutacja była nieprzeciętna.
Zachęcamy do słuchania!