Rozwój ma wiele twarzy
Rozwój to jedna z głównych wartości McDonald’s® – w ponad 31-tysięcznej organizacji rozwijać się może każdy. To element kultury organizacyjnej ...
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 6 730 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 600 zł brutto a 8 270 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 600 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 270 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Opolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 5 830 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 050 zł brutto a 6 870 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 050 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 6 870 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Łódzkim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 7 040 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 960 zł brutto a 8 430 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 960 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 430 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Dolnośląskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Lubelskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 8 310 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 7 070 zł brutto a 10 670 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 7 070 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 10 670 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Dolnośląskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Małopolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 1576 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 050 zł
5 830 zł
6 870 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 960 zł
7 040 zł
8 430 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
7 070 zł
8 310 zł
10 670 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku