Praca sezonowa
Choć największe zapotrzebowanie na pracowników sezonowych przypada na połowę czerwca, początek wakacji to zwykle dobry moment, by znaleźć ciekawą ofertę ...
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 5 700 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 740 zł brutto a 7 070 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 740 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 070 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Opolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 4 920 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 310 zł brutto a 5 840 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 310 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 5 840 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Łódzkim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 5 940 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 000 zł brutto a 7 200 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 000 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 200 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Pomorskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Lubelskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) zarabia średnio 7 100 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 010 zł brutto a 9 040 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 010 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 9 040 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista wsparcia IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Dolnośląskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista wsparcia IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 7 012 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
4 310 zł
4 920 zł
5 840 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 000 zł
5 940 zł
7 200 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 010 zł
7 100 zł
9 040 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku