Sytuacja pandemiczna oraz prognozy przyszłości – perspektywa pracowników w badaniu OLX
Aż 60% ankietowanych pracujących zdalnie chciałoby w przyszłości wykonywać swoje obowiązki zawodowe częściowo w domu, a częściowo w biurze – ...
Osoba na stanowisku Lider zespołu w dziale obsługi klienta zarabia średnio 6 260 brutto. Minimalne wynagrodzenie to 5 100 brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak maksymalne wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 7 680 brutto. Przedstawiciele zawodu Lider zespołu w dziale obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Śląskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Małopolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Lider zespołu w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Minimalne wynagrodzenie
Mediana wynagrodzeń
Maksymalne wynagrodzenie
Województwo Dolnośląskie
Minimalne
5 400
Mediana
7 120
Maksymalne
8 740
Województwo Łódzkie
Minimalne
4 440
Mediana
5 910
Maksymalne
9 220
Województwo Małopolskie
Minimalne
4 200
Mediana
5 400
Maksymalne
7 680
Województwo Mazowieckie
Minimalne
5 620
Mediana
6 930
Maksymalne
9 080
Województwo Pomorskie
Minimalne
5 620
Mediana
6 200
Maksymalne
9 820
Województwo Śląskie
Minimalne
5 490
Mediana
7 210
Maksymalne
10 000
Województwo Wielkopolskie
Minimalne
5 910
Mediana
6 750
Maksymalne
8 840
10–49 pracowników
Minimalne
4 320
Mediana
5 950
Maksymalne
7 710
50–249 pracowników
Minimalne
5 130
Mediana
6 230
Maksymalne
7 970
250–999 pracowników
Minimalne
5 630
Mediana
7 340
Maksymalne
9 780
1000 i więcej pracowników
Minimalne
5 180
Mediana
6 730
Maksymalne
9 000