Sieć kontaktów może nam pomóc w poszukiwaniu pracy. Jak o nią dbać?
Sieć kontaktów może okazać się kluczowa w poszukiwaniu nowej, satysfakcjonującej pracy. Chodzi o relacje z profesjonalistami z branży, byłymi współpracownikami ...
Osoba na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia średnio 5 390 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 580 zł brutto a 6 720 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 580 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 6 720 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Dolnośląskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Małopolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia średnio 5 120 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 450 zł brutto a 6 280 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 450 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 6 280 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia średnio 5 950 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 700 zł brutto a 7 310 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 700 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 310 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia średnio 6 200 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 260 zł brutto a 8 240 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 260 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 240 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 292 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
4 450 zł
5 120 zł
6 280 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
4 700 zł
5 950 zł
7 310 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 260 zł
6 200 zł
8 240 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku