Jak zbudować silny employer branding od zera? Oto 3 pierwsze kroki czempionów marki pracodawcy
Kandydaci nie pukają do drzwi firmy, pracownicy odchodzą, a rynek dzieli między siebie konkurencja. Kiedy w końcu zabieramy się za ...
Osoba na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia średnio 5 090 brutto. Minimalne wynagrodzenie to 4 290 brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak maksymalne wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 6 990 brutto. Przedstawiciele zawodu Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Pomorskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Minimalne wynagrodzenie
Mediana wynagrodzeń
Maksymalne wynagrodzenie
Województwo Dolnośląskie
Minimalne
3 940
Mediana
5 320
Maksymalne
6 240
Województwo Łódzkie
Minimalne
4 200
Mediana
4 550
Maksymalne
5 420
Województwo Małopolskie
Minimalne
3 690
Mediana
4 240
Maksymalne
6 160
Województwo Mazowieckie
Minimalne
4 650
Mediana
5 590
Maksymalne
6 610
Województwo Pomorskie
Minimalne
3 650
Mediana
4 530
Maksymalne
5 750
Województwo Śląskie
Minimalne
3 650
Mediana
4 100
Maksymalne
4 660
Województwo Wielkopolskie
Minimalne
3 840
Mediana
4 400
Maksymalne
5 100
10–49 pracowników
Minimalne
3 630
Mediana
4 300
Maksymalne
5 500
50–249 pracowników
Minimalne
3 940
Mediana
4 360
Maksymalne
5 780
250–999 pracowników
Minimalne
4 730
Mediana
5 140
Maksymalne
6 020
1000 i więcej pracowników
Minimalne
3 870
Mediana
4 770
Maksymalne
5 620