Konflikt może być rozwojowy: Jak dobrze wykorzystać konflikt?
W społeczeństwie panuje powszechne przekonanie, że konflikt to coś negatywnego, co należy unikać za wszelką cenę. Jednak prawda jest taka, ...
Osoba na stanowisku Kierownik zespołu helpdesk zarabia średnio 10 500 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 8 040 zł brutto a 13 880 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 8 040 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 13 880 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Kierownik zespołu helpdesk najwięcej mogą zarobić w województwie Małopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Łódzkim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik zespołu helpdesk znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 376 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
8 040 zł
10 500 zł
13 880 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku