Asertywność, czyli sztuka mówienia „tak”
Asertywność stanowi jedną z bazowych kompetencji osobistych dzisiejszych czasów. Dość powszechnie kojarzona jest z umiejętnością jasnego wyrażania własnego zdania, czasem ...
Osoba na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) zarabia średnio 9 850 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 7 730 zł brutto a 13 880 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 7 730 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 13 880 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 69 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
7 730 zł
9 850 zł
13 880 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku