Wiosenne porządki w CV – czym przyciągnąć uwagę rekruterów?
Jak często aktualizować życiorys i od czego zacząć zmiany, gdy po długiej przerwie szukamy nowej pracy? Odpowiedź na te pytania ...
Osoba na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) zarabia średnio 8 600 brutto. Minimalne wynagrodzenie to 6 770 brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak maksymalne wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 14 520 brutto. Przedstawiciele zawodu Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Mazowieckim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) znajdziesz poniżej.
Minimalne wynagrodzenie
Mediana wynagrodzeń
Maksymalne wynagrodzenie
Województwo Mazowieckie
Minimalne
7 570
Mediana
8 820
Maksymalne
17 060
50–249 pracowników
Minimalne
6 790
Mediana
7 340
Maksymalne
8 980
1000 i więcej pracowników
Minimalne
6 830
Mediana
9 530
Maksymalne
16 860