Wdrożenie systemu wspierającego pracę HR
Coraz więcej systemów i narzędzi wspiera pracę HR-owców. Część z nich jest skierowana jedynie do działów HR, inne jednak mają ...
Osoba na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) zarabia średnio 8 600 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 770 zł brutto a 14 520 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 770 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 14 520 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Kierownik działu kontaktów z klientami (call center) znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 7 012 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 770 zł
8 600 zł
14 520 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku