Systemy czasu pracy – jakie są rodzaje?
Kodeks pracy przewiduje siedem systemów czasu pracy. Najpopularniejsze z nich to podstawowy i zadaniowy. Czym się charakteryzują poszczególne systemy?
Osoba na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia średnio 7 600 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 060 zł brutto a 9 750 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 060 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 9 750 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Pomorskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Podkarpackim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia średnio 6 140 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 120 zł brutto a 7 490 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 120 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 490 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Wielkopolskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia średnio 8 210 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 650 zł brutto a 9 930 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 650 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 9 930 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Pomorskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Łódzkim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia średnio 10 500 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 8 090 zł brutto a 13 040 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 8 090 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 13 040 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) najwięcej mogą zarobić w województwie Małopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 1080 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 120 zł
6 140 zł
7 490 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 650 zł
8 210 zł
9 930 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
8 090 zł
10 500 zł
13 040 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku