Pokolenie Z a turkus. Czy Zetki spowodują rewolucję w sposobach budowania organizacji? [webinar]

08.10.24
clock 3 min.

Temat Zetek na rynku pracy staje się w ostatnim czasie coraz głośniejszy. Przedstawiciele generacji Z mają inne potrzeby i wartości niż ich starsi koledzy, inaczej się komunikują i wchodzą w relacje. HR-owcy, menadżerowie i rekruterzy przekonują się, że sprawdzone metody zarządzania, motywowania i delegowania przestają działać. Jak sobie z tym poradzić?

W tym artykule:
  1. Wprowadzenie – o webinarze
  2. Tematy omówione podczas webinaru
  3. Materiały do pobrania
  4. O prowadzącej – Olga Kołdej

Wprowadzenie – o webinarze

Pokolenie Z dorastało w cieniu katastrofy klimatycznej, pandemii, globalnych kryzysów i przyspieszających zmian technologicznych, które ukształtowały ich sposób widzenia świata. Reprezentując inne potrzeby i wartości niż przedstawiciele starszych pokoleń, młodzi ludzie często nie odnajdują się w tradycyjnych strukturach. Jeśli im się nie podoba, po prostu odchodzą. HR-owcy, menadżerowie i rekruterzy stają przed nie lada wyzwaniem: jak przyciągnąć i zatrzymać Zetki w organizacjach? Odpowiedzi na oczekiwania młodego pokolenia mogą dostarczyć nowe, progresywne modele budowania organizacji, nazywane turkusowymi.

Tematy omówione podczas webinaru

Podczas webinaru dowiesz się, ile prawdy jest w stereotypach dotyczących pokoleń i co badania mówią na temat różnic pokoleniowych w miejscu pracy. Poznasz lepiej charakterystykę przedstawicieli pokolenia Z, ich oczekiwania i wartości, które mogą wnieść do organizacji. Dowiesz się też więcej na temat turkusowego modelu budowania organizacji: skąd wziął się ten model, jak implementować turkusowe praktyki w organizacjach i czego turkus może nas nauczyć o komunikacji z Zetkami.

Materiały do pobrania

PrezentacjaOlgaKoldej

Prezentacja_Olga_Koldej

O prowadzącej – Olga Kołdej

Trenerka biznesu, coachka, facylitatorka. Pomaga zespołom i organizacjom odzyskać radość, sprawczość i poczucie sensu, ucząc konstruktywniej się dogadywać, mądrzej projektować środowisko pracy, budować odporność i zwinniej reagować na zmiany. Założycielka projektu „Halo, zmiano!”, w ramach którego wspiera ludzi w zmianie ścieżki kariery, budowaniu marki osobistej i rozwijaniu kompetencji potrzebnych, by pewniej poruszać się po rynku pracy przyszłości.