Wydarzenie prowadzone przez Beatę Sadowską oraz Andrzeja Sołtysika zorganizowano w formie telewizji śniadaniowej z transmisją online na żywo. W scenariuszu znalazły się rozmowy z gośćmi z różnych obszarów – dziennikarstwa, nauki, kultury. Wśród nich interesujące spotkanie z Mariuszem Szczygłem, który podzielił się z widzami m.in. anegdotami z życia reportażysty, rozmowa z Navalem – byłym żołnierzem jednostki wojskowej GROM. W kąciku kulinarnym Karol Okrasa przygotowywał posiłki do pracy. A dziennikarka TOK FM, Marzena Mazur, zaprezentowała propozycje książkowe, m.in. z dziedziny psychologii i rynku pracy. Newsy z branży HR przedstawiał Maciej Orłoś, a prognozy dla tego obszaru Jarosław Kret.
Najnowsza analiza rynku pracy, oczekiwań pracowników oraz pracodawców
Podczas wydarzenia premierę miał najnowszy raport OLX Praca opracowany przy udziale instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia – „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022”. W jego treści znajdziemy opinie ekspertów, ciekawe rozwiązania dotyczące m.in. gig economy, procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną.
OLX Know How 2022 nie obyło się także bez rozmów z wybitnymi ekspertami branżowymi, m.in. z Tomaszem Miłoszem o popularyzacji zjawiska gig economy, a także z Zytą Machnicką i Donatą Hermann-Marciniak. Pojawiły się tematy związane z benefitami dla pracowników, nowymi technologiami oraz trendami w obszarze sztucznej inteligencji, jak np. hologramy na spotkaniach internetowych czy wybór wirtualnych ubrań podczas pracy zdalnej.
Nagrody za najlepsze kampanie rekrutacyjne rozdane
Podobnie jak w ubiegłym roku ogłoszono wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji” za najbardziej spektakularne kampanie rekrutacyjne na rynku w trzech kategoriach – Innowacyjność, Efektywność oraz Kreatywność. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu był Paweł Świderski – dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znaleźli się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.
Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu zostali:
- Efektywność: Biedronka to My. Codziennie – kampania rekrutacyjna 2021, Uszka & DM Czarna Owca, klient: Biedronka
- Kreatywność: Zrób kolejny krok w karierze w nowych kubotach! CSHARK sp. z o. o.
- Innowacyjność: Kochasz HR? Sprawdź, czy to miejsce jest dla Ciebie, GRUPA WOLFF.
Gratulujemy i życzymy kolejnych pomysłowych kampanii!