Logo w pakiecie z profesjonalizmem

06.11.19
clock 2 min.

Logo jest podstawową formą komunikacji marki – nie tylko przyciąga uwagę odbiorcy, ale zdarza się, że zostaje w jego świadomości na dłużej. Dobre logo to jednak tylko połowa sukcesu. Jaka jest jego druga połowa?

Definicję słowa logo najlepiej przybliżyć w kontekście pojęcia logotypu, ponieważ logo to nie logotyp, a logotyp to nie logo. Logotyp to jedynie część logo. Wyjaśniając precyzyjniej – na logo, czyli unikalną formę graficzną służącą identyfikacji marki, składają się zazwyczaj sygnet (symbol graficzny) i logotyp (nazwa marki). W niektórych przypadkach logo to wyłącznie logotyp, np. OLX czy Google.

Na pewno znasz siłę swojego logo – wiesz, jakie niesie przesłanie oraz jakie wartości chcesz przekazać swoim klientom. Nie zapominaj o tym, że możesz, a nawet powinieneś przekazać je także swoim potencjalnym pracownikom.

Już na etapie rekrutacji, czyli przy tworzeniu oferty pracy, pomyśl o budowaniu świadomości swojej marki.

Bez względu na to, czy prowadzisz małe czy większe przedsiębiorstwo, nie rezygnuj z możliwości dotarcia do swojego odbiorcy. Obok komunikatu pokaż logo.

Profesjonalne ogłoszenie z logo

Użytkownicy OLX szukają ofert świadomie – wskazują, czego na pewno nie powinno w nich zabraknąć. Za najważniejsze uznają widełki płacowe, lokalizację, wymagania na stanowisku, wymiar czasu pracy, rodzaj umowy oraz informacje o firmie. Oczekują więc profesjonalnej oferty – a nieodłączną częścią profesjonalnego ogłoszenia o pracę powinno być logo. Po aplikacji na kilka lub kilkanaście stanowisk w świadomości odbiorcy ogłoszenia nie zostaną dokładne liczby czy wypunktowane obowiązki. Zostanie w niej to, co wyróżnia ofertę, co było dla niej najbardziej charakterystyczne, czyli m.in. logo.

Wystawiając ogłoszenia o pracę na OLX Praca, wybierasz pomiędzy pojedynczymi ogłoszeniami a pakietami ogłoszeń.

W ramach pakietów podstawowych (10 lub 50 ogłoszeń) możesz umieścić logo na stronie swojej oferty, a wybierając Pakiet Premium (200 ogłoszeń), Twoje logo pojawi się także na listingu ogłoszeń.

Dobre logo, czyli takie, które w prosty sposób wyraża cechy Twojej marki, to połowa sukcesu. Druga to wyeksponowanie logo w miejscach kontaktu z potencjalnym pracownikiem czy klientem. Budowanie świadomości marki zaczyna się od logo, warto o nim pamiętać.

Autorka: Anna Janowczyk