Koronakryzys zmienił i obudził potrzeby konsumenta i jego nawyki. Jakie produkty cieszą się teraz największym zainteresowaniem i jak je skutecznie promować? Na te pytania w swoim webinarze odpowiada Sylwia Królikowska, psycholog biznesu. Zapraszamy do obejrzenia nagrania!
![](https://zawodowo.olx.pl/wp-content/uploads/2022/11/YGXe0SC62Bu7ZcwEuLC6eS0AGQHX2gmZqTPcW1ur-628x377.png)
![](https://zawodowo.olx.pl/wp-content/uploads/2022/11/YGXe0SC62Bu7ZcwEuLC6eS0AGQHX2gmZqTPcW1ur-628x377.png)
Trendy EB na 2021 r. – więcej prawdy, mniej gadżetów
Czy w świecie VUCA da się przewidzieć jakiekolwiek trendy? Tylko pod warunkiem, że budując prognozy, sięgniemy nie po szklaną kulę, ...