5 lekcji z książki: ,,Potęga checklisty” Atula Gawande
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 7 730 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 030 zł brutto a 10 100 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 030 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 10 100 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Łódzkim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 6 410 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 080 zł brutto a 7 830 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 080 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 830 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 7 390 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 950 zł brutto a 8 720 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 950 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 720 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 8 490 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 910 zł brutto a 12 120 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 910 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 12 120 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 7 012 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 080 zł
6 410 zł
7 830 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 950 zł
7 390 zł
8 720 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
6 910 zł
8 490 zł
12 120 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku