Umiejętności miękkie pilnie poszukiwane
Wszystkiego można się w życiu nauczyć. Obsługi programu Photoshop – raczej tak, jazdy autem – również, języka obcego – jak ...
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 7 500 brutto. Minimalne wynagrodzenie to 6 030 brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak maksymalne wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 10 300 brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Dolnośląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.
Minimalne wynagrodzenie
Mediana wynagrodzeń
Maksymalne wynagrodzenie
Województwo Dolnośląskie
Minimalne
5 010
Mediana
5 910
Maksymalne
7 760
Województwo Małopolskie
Minimalne
5 680
Mediana
6 800
Maksymalne
8 250
Województwo Mazowieckie
Minimalne
6 470
Mediana
9 660
Maksymalne
10 700
Województwo Pomorskie
Minimalne
5 320
Mediana
6 800
Maksymalne
9 020
Województwo Śląskie
Minimalne
5 660
Mediana
6 280
Maksymalne
7 750
Województwo Wielkopolskie
Minimalne
5 810
Mediana
6 500
Maksymalne
7 420
10–49 pracowników
Minimalne
4 980
Mediana
5 780
Maksymalne
6 840
50–249 pracowników
Minimalne
5 140
Mediana
6 500
Maksymalne
7 610
250–999 pracowników
Minimalne
6 700
Mediana
7 000
Maksymalne
9 460
1000 i więcej pracowników
Minimalne
6 280
Mediana
7 950
Maksymalne
10 820