Ile zarabia Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

Sprawdź inne stanowisko

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 8 460 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 947 zł brutto a 11 196 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 947 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 11 196 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Pomorskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 8 006 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 820 zł brutto a 10 118 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 820 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 10 118 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 6 358 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 370 zł brutto a 9 151 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 370 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 9 151 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia średnio 9 274 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 7 743 zł brutto a 13 242 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 7 743 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 13 242 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych znajdziesz poniżej.

Dane na podstawie 296 raportów wynagrodzeń

Młodszy specjalista
Specjalista
Starszy specjalista

Mediana wynagrodzeń wynosi

6 358 brutto/mc
5%
więcej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

5 370 zł

mediana

6 358 zł

9 151 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Mediana wynagrodzeń wynosi

8 006 brutto/mc
32%
więcej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

6 820 zł

mediana

8 006 zł

10 118 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Mediana wynagrodzeń wynosi

9 274 brutto/mc
53%
więcej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

7 743 zł

mediana

9 274 zł

13 242 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwa

Specjalista
Starszy specjalista

Województwo Mazowieckie

25% osób zarabia mniej

6 722 zł

mediana

8 352 zł

10 415 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Mazowieckie

25% osób zarabia mniej

8 757 zł

mediana

12 428 zł

13 650 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku