Facility management w nowej rzeczywistości
Rok 2020 drastycznie zmienił oczekiwania wobec przestrzeni biurowych i mieszkalnych. Często dopiero praca z domu uświadomiła nam, jak ważną rolę ...
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 060 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 110 zł brutto a 7 490 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 110 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 490 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Świętokrzyskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 5 420 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 4 710 zł brutto a 6 530 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 4 710 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 6 530 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Małopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Podkarpackim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 070 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 120 zł brutto a 7 480 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 120 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 480 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Świętokrzyskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 930 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 880 zł brutto a 8 420 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 880 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 420 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 7 012 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
4 710 zł
5 420 zł
6 530 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 120 zł
6 070 zł
7 480 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
5 880 zł
6 930 zł
8 420 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku