Ile zarabia Specjalista ds. obsługi klienta

Sprawdź inne stanowisko

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 703 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 705 zł brutto a 8 225 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 705 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 225 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Lubelskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 657 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 715 zł brutto a 8 118 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 715 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 8 118 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 6 033 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 5 385 zł brutto a 7 105 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 5 385 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 7 105 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.

Osoba na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 7 555 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 334 zł brutto a 9 020 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 334 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 9 020 zł brutto. Przedstawiciele zawodu Specjalista ds. obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Małopolskim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Śląskim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta znajdziesz poniżej.

Dane na podstawie 3136 raportów wynagrodzeń

Młodszy specjalista
Specjalista
Starszy specjalista

Mediana wynagrodzeń wynosi

6 033 brutto/mc
1%
mniej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

5 385 zł

mediana

6 033 zł

7 105 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Mediana wynagrodzeń wynosi

6 657 brutto/mc
10%
więcej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

5 715 zł

mediana

6 657 zł

8 118 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Mediana wynagrodzeń wynosi

7 555 brutto/mc
25%
więcej niż średnia krajowa

25% osób zarabia mniej

6 334 zł

mediana

7 555 zł

9 020 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwa

Starszy specjalista

Województwo Dolnośląskie

25% osób zarabia mniej

6 346 zł

mediana

7 270 zł

8 849 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Łódzkie

25% osób zarabia mniej

6 273 zł

mediana

8 062 zł

9 535 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Mazowieckie

25% osób zarabia mniej

6 797 zł

mediana

7 889 zł

9 389 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Wielkopolskie

25% osób zarabia mniej

6 182 zł

mediana

6 824 zł

8 032 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Śląskie

25% osób zarabia mniej

6 114 zł

mediana

7 727 zł

9 214 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku

Województwo Małopolskie

25% osób zarabia mniej

6 601 zł

mediana

8 067 zł

9 577 zł

25% osób zarabia więcej

Poniżej rynku

Stawka rynkowa

Powyżej rynku