Zdobywa ogromną popularność, ale jak się w nim odnaleźć? O modelu hybrydowym słów kilka
Okres wakacyjny będzie momentem zwrotnym dla wielu organizacji – część firm, które przez ostatni rok funkcjonowały w trybie zdalnym, powoli ...
Osoba na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych zarabia średnio 8 920 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 6 910 zł brutto a 11 460 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 6 910 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 11 460 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych zarabia średnio 8 850 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 7 730 zł brutto a 10 230 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 7 730 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 10 230 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych znajdziesz poniżej.
Osoba na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych zarabia średnio 10 240 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 8 420 zł brutto a 13 440 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 8 420 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 13 440 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Specjalista ds. badań marketingowych znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 127 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
7 730 zł
8 850 zł
10 230 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
8 420 zł
10 240 zł
13 440 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku