Zarządzanie konfliktami. Nagranie z webinaru z Sylwią Królikowską
Niezależnie od wielkości i rodzaju przedsiębiorstwa zarządzanie konfliktami pomiędzy pracownikami to jeden z ważniejszych aspektów każdego biznesu. Warto pamiętać o ...
Osoba na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta zarabia średnio 13 320 brutto. Minimalne wynagrodzenie to 8 880 brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak maksymalne wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 20 000 brutto. Przedstawiciele zawodu Dyrektor działu obsługi klienta najwięcej mogą zarobić w województwie Mazowieckim. Najniższe wynagrodzenie na tym stanowisku oferowane jest w województwie Mazowieckim. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Minimalne wynagrodzenie
Mediana wynagrodzeń
Maksymalne wynagrodzenie
Województwo Mazowieckie
Minimalne
9 000
Mediana
15 000
Maksymalne
20 000
10–49 pracowników
Minimalne
8 240
Mediana
8 850
Maksymalne
15 180
50–249 pracowników
Minimalne
9 100
Mediana
11 680
Maksymalne
15 000
250–999 pracowników
Minimalne
12 420
Mediana
17 560
Maksymalne
24 280
1000 i więcej pracowników
Minimalne
10 760
Mediana
19 000
Maksymalne
23 840