Jak dbać o doświadczenia kandydatów w czasach #zostańwdomu? Nagranie z webinaru z Mają Gojtowską
Na doświadczenia kandydatów wpływa bardzo wiele czynników. Nawet jeśli w firmie wszystkie dopracowane były do perfekcji, w obecnej sytuacji, po ...
Osoba na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta zarabia średnio 16 000 brutto. Połowa osób na tym stanowisku zarabia między 10 620 zł brutto a 24 000 zł brutto. Według danych dostarczanych przez Sedlak & Sedlak 25% najgorzej zarabiających osób na tym stanowisku otrzymuje mniej niż 10 620 zł brutto, a 25% najlepiej wynagradzanych zarabia więcej niż 24 000 zł brutto. Więcej ciekawych informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta znajdziesz poniżej.
Dane na podstawie 95 raportów wynagrodzeń
Mediana wynagrodzeń wynosi
25% osób zarabia mniej
10 620 zł
16 000 zł
24 000 zł
25% osób zarabia więcej
Poniżej rynku
Stawka rynkowa
Powyżej rynku